۶ پاسخ

اره بعضی ها تا موقع شبر میدن نمیشه البته اینجوری همش استرس داره بنظرم بیاد بهتره

وای چه خوبه🫠
خوششششش به حال همتون که دیگه نگران این نیستید باردار بشید

بله طبیعیه خیلیا هستن که حتی تا دوسال نمیشن
من که سر موعد شدم

من یه ماه پیش شدم برت اولین بار واقعا خیلی بد بود تخت خواب فرش همه جارو خراب کرد خوشبحال اونایی که تا۲ سال نشدن

آره عزیزم
من سرپسرم تاوقتی شیرمیدادم نشدم
واسه دخترمم تا۹ماهگی نمی‌شدم عروسی داشتیم خیلی رقصیدم وتحرک داشتم اومدم خونه پریود شدم‌ این ماه

بله کاملا طبیعیه ممکنه تا دوسالم نشی،من خودم تا۸ماه پریود نشدم
شیرخودتو میذی؟؟؟

سوال های مرتبط