من حس میکنم
منم امروز قشنگ فهمیدم لگد زد البته نی نی دوممه
ن خیلی زوده از ۲۰هفته ب بد حس میکنی
من خیلی دقت کنم حس میکنم
مثل حباب میترکه
منم حس میکنم مثل وول خوردنه
من خیلی زیاد حس میکنم بخصوص از صبح تاالان نمیدونم عادیه یا خطر داره🥲
بله من حس میکنم
نه واله... شما انومالی رفتید؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.