تو هفته من حرکتی حس میکنید شما

۸ پاسخ

من حس میکنم

منم امروز قشنگ فهمیدم لگد زد البته نی نی دوممه

ن خیلی زوده از ۲۰هفته ب بد حس میکنی

من خیلی دقت کنم حس میکنم
مثل حباب می‌ترکه

منم حس میکنم مثل وول خوردنه

من خیلی زیاد حس میکنم بخصوص از صبح تاالان نمیدونم عادیه یا خطر داره🥲

بله من حس میکنم

نه واله... شما انومالی رفتید؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وچهارم بارداری