خانمای هم هفته من لگدی حرکتی حبابی حس می‌کنید ؟؟میخام نگران شم

۱۴ پاسخ

۱۸هفته انقد کوچولوان تکوناشو زیاد حس نمیکنیم منم حس نمیکردم سونو انجام دادم پشتش کرده بود بهم داشت تکون‌میخورد اما من حس نمیکنم

نگران نشو منم هنوز حسش نکردم

نه منم حس نمیکنم
با اینکه جفتم خلفیِ ، نگران نباش میگن بچه اول یخورده دیر حس میشه
و اینکه مهم اینه چربی شکمت چقد باشه😅دیگه نهایتا ۲۰ ب بعد حس میکنیم

منم مثل حباب بود ونبض

من جفتم خلفی منم مثل شماحسش میکنم توی ۲۰هفته حس میکرد حتی حرکت بچه رو

منم حس نمیکنم عزیزم به دکترم گفتم گفت تا ۲۴ هفته عادیه حس نکنی. نگران نباش خیلیا اینجورین مثل من و شما. حالا من یذره استرس ک میگیرم میرم بهداشت صدای قلبشو می‌شنوم میام خونه. دیگه هر سری سونو نمیرم ولی صدای قلبشو که بشنوی کلی آروم میشی حتما امتحان ‌کن

ن حس نمیکنم

نه والا خبری نیست ..ولی ی بار شلوارم تنگ بود زیر دلم چند بار محکم نبض زد ..حالا نمیدونم نینیا بودن یا چی

من جفتم قدامیه و همه میگن دیر متوجه میشی ولی چون پوستم خیلی نازکه و اصلا شکم نداشتم حدود یه هفتس یه چیزایی متوجه میشم مخصوصا وقتی بستنی،هندوانه،ژله میخورم

من بارداری اولم تا ۲۱ هفته حس نکردم

من نبض میزنه هنوزم لگد اصلا حس نکردم😂
فقط نبض حس میکنم

من جفتم خلفی بود از ۱۸هفته ۳ روز حس کردم نگران نباش

نه منم هنوز حس نکردم دکتر گفت ممکنه ۲۳هفته ب بعد حسش کنی

چرا نگران؟

سوال های مرتبط

مامان باوند🩵 مامان باوند🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری