دقیقا منم گریه میکردم که زایمان کنم واقعا خسته بودم الان دوست دارم گریه کنم از بس کم خوابم امروز با شوهرم حسرت وقتی که هیچ بچه ای نداشتیم رو میخوردیم
در سکوووت کامل هروقت دلمون میخواست زیر کولر گازی میخوابیدیم الان باید بمیریم از گرما چیه که اقا مریض میشه کولر روشن کنیم😂دخترمم که به نحو خودش رو مخه
با اینکه بارداری دوم میدونم بعد زایمان چقدر خسته تر از الان می شم ولی بازم دوست دارم زود تر دنیا بیاد واقعا سنگین شدم دیگه کمر نمونده برام
خستگی اصلی بعد از زایمان هست به نظرم از این روزا باید نهایت لذت رو برد
وای منم همینطور😢
میفهمم چی میگی ولی عجله نداشته باش😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.