۸ پاسخ

عنبرنسا و ادامس کوهی دود کن عالیه.سرم شستشو و سشوار هم استفاده کن.هر۳ ساعت نوار عوض کن.قرص اناهیل هم بخور روزی یکی.اناناس هم بخور

گلم شایدری اکشن خوب نباشه ولی اگربتونی کسی دودتریاک بهشون بده خیلی اروم میشن وزودخشک میشن

اره متاسفانه

بخیه ها خشک میشه برا همین درد داری

وقتی تصمیم میگیری طبیعی زایمان کنی تاپیکا😂

تا دو سه روز اول شیاف استفاده میکردم برای درذ
دیگه بعدش نمیتونستم کلا بشینم خوابیده شیر میدادم

من حس‌میکردم انگار خار اونجاست دکترم گفت طبیعیه تا یه هفته اینطوری بودم
الانم یه چندتاش افتاده و حس‌سوزش دوباره دارم دکترمم دیدش گفت داره جوش میخوره اینطوریه

نه عزیزم من زیاد درد نداشتم تازه روز هفتم که خعلی راحتم میشستم اوکی بودم
چرا درد و سوزش داری عزیزم؟

سوال های مرتبط