۵ پاسخ

من سزارین بودم ولی درد داشتم

آره عزیزم تا چندروزی اینجوریه سوزش و درد طبیعیه

نه اصلا شاید به مثانه ت فشار اومده رفتی به دکترت بگو

کجا درد دارین؟

والا سزارینم اما درد میاد مثانه ام موقع ادرار

سوال های مرتبط