والا عزیزم من قبل بارداری از چند ماه قبل داشتمش اونم به شدت زیاد تو بارداری بدتر شد ولی دیگه از ماه سوم چهارم برطرف شد
منک سزارین شدم دارم😢
وای منم پدرم در اومده خیلی درد بدی هست من از ماه دوم بارداری شدم هنوزم هست
وقتی صاف میخابم بعد میخام ب پهلو بشم اشکم در میاد 😑
اره منم دارم
من از ماه دوم بارداری داشتم تا الان سزارین هم بودم
اره من هنوزم دارم میخام ب پشت دراز بکشم درد دارم
دنبالچه دقیقا کجامیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.