از ژل روان کننده استفاده کنی بهتره
ن. لازم نیس بترسی و نگران باشی وقتی همسرت بلند باشه تحریکت کنه خودت اون درد و دوس داری. و لذت بخشه. درد چندانی هم نداره. انگار بار اوله همین
ولی کم کم خوب میشه
اره 😢
مثل اینکه اره خیلی😬😬😬😬
اره من بعد ۲وماه و بیست روز دیروز داشتم واقعا درد داشت زایمان دومم بودا
خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.