خانوما رابطه بعداز زایمان طبیعی درد داره؟

۷ پاسخ

از ژل روان کننده استفاده کنی بهتره

ن. لازم نیس بترسی و نگران باشی وقتی همسرت بلند باشه تحریکت کنه خودت اون درد و دوس داری. و لذت بخشه. درد چندانی هم نداره. انگار بار اوله همین

ولی کم کم خوب میشه

اره 😢

مثل اینکه اره خیلی😬😬😬😬

اره من بعد ۲وماه و بیست روز دیروز داشتم واقعا درد داشت زایمان دومم بودا

خیلی

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی