چون زوده...من جفتم خلفی ...یعنی باید حس کنم از شماها زودتر ...ولی خیلی ضعیف چند روزه تازه دارم حس میکنم
الان که زوده.بالای ۲۱ هفته کم کم حس میشه.جفت قدامی باز دیر تر حس می کنه
من قدامی ام از ۱۶ هفته حس کردم
دوستم خلفیه ۲۰ هفتس تازه خیلی ریز حس میکنه
یه دوست دیگم قدامی از ۲۰ هفته حس کرد تکونارو
هرکی یجوریه
من خلفی هست جفتم…دقیقا وقتی وارد هفته بیست شدم متوجه حرکتش که مثل ترکیدن حباب بزرگ بود شدم …
جفت قدامی چیه
منم دیقن خیلی میترسم
اول اینکه زوده براهرکی بسته به شرایط جنین و جفت متفاوته دوم اینکه ممکنه بخاطر جفتت که میگی قدامی باشه چون جنین پشت جفته حرکت هم بکنه حفت نمیذاره متوجه بشی واسه همین طول میکشه هنوز نگران نباش گلم
هنوز خیلی زوده
با جفت قدامی از ۲ هفته دیگه کم کم متوجه میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.