میشه اسم های ک برای دختراتون انتخاب کردین اینجا بگین🥰

۲۱ پاسخ

فاطمه جانم و حسنا جان🩷♥️😍
اسم دختر اولمم زینب خانوم 🥰🩷

فاطمه نورا😍اسم دختر اولمم فاطمه زهرا خانومه

رویا

یکتا انتخاب کردیم

آیلین جونی میذاریمش🥹❤️

اسم دختر اولم دلسا دومی هم لِنا

اسم دختر قشنگم نهال

مائده جان دخترمن😘🌹

تو دلیم اسمش گندم خانومه

رستا خانوم

زلال

مهوا😍

آوا میزارم انشاءالله

به عشق خادمه خانوم حضرت زهرا(س) فضه خانوم گذاشتیم

من قراره اسم دختر نازم ❤عطرین❤بزارم

لیان

مهوا

نیل

آویسا

ماهلین

اسم دختر من ماریا هست

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی