۱۰ پاسخ

حتما ببرش وزنش خیلی کمه بنظر من برای این سن

پودر سنجد با ماست اشتهاش رو شدید باز می‌کنه قدشم خیلی بلند می‌کنه یه قاشق چای‌خوری داخل یه پیاله ماست

دختر منم کمه قدو وزنش اون هفته بردمش متخصص اطفال وزنش 13/200
قدشم 99

دختر منم وزنش همینه
اگه تاحالا نبردی یه سر برو خیالت راحت میشت

من بردمش
از مچ دستشم عکس گرفت
همه چی عالی بود ولی خب متاسفانه وزن نمیگیره
با اینکه خوراکش بد نیس میخوره
بغضی بچه ها ژنتیکشون همینه

غذاش چطوره؟

وزنش کمه برای این سن اره ببر دکتر

دخترمنم همین قده....چندروزه بی اشتهاست خیلی سبک ترم شده.....فقط به زور شربت اشتهااور غذا میخوره،چندروزه ندادم بهش اخه میگن زیادش ضرر داره،نمیدونم چه گلی به سرم بگیرم😢

قدش چنده؟

دکتر اطفال چی میگه

سوال های مرتبط