واا چطورشوهراتون راضی نمیشن.سلامتی بچش براش مهم نیست فقط درد یک لحظه ای مهمه!؟!!حالا من بچم مریض بشه نبرم دکتر بایدبه شوهرم جواب پس بدم.واقعاآقایون چقدرمتفاوتن.خودت قوی باش ببرش باخوراکی وبرنامخ کودک گولش بزن وایمیسته.نشدمحکم بگیرش پرستارخودش خون میگیره تموم میشه میره دیگه.
تنهابرو پرستار کمک میکنه
آزمایش چی؟؟
ببر اونجا خودشون کمک میکنن
من دخترمو چنوقت میش بردم سرم زد تو بغل خودم بود شوهرم عین درخت فقط بالا سر من وایستاده بود .خیلی سخت نبود نگهداشتنش میتونستم کنترلش کنم
ببر جاهایی که مخصوص خونگیری بچه ها هست،محیطش بچه گانه هست،کادرشم آموزش دیدن با بچه ها چه طوری رفتار کنن جایزه هم میدن بهشون😊
همینکه شوهرت راضی شده بچه رو ببری آزمایش ، ۱۰ بر هیچ از من جلویی 🤕
دختر اصلا شوهر من راضی نمیشه دکتر تو نسخه آزمایش بنویسه .
آزمایشگاه کمک میکنن نگران نباش
آزمایش چی؟؟؟
تو آزمایشگاه خودشون کمک میدند
فقط آزمایشگاهی ببرید که حتما تجربه خون گیری از بچه ها داشته باشند
لاغر هم هست رگ نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.