دختر منم همین طور شد چند روز پیش
عزیزم حتما ببرش دکتر تب بالا اصلا نشونه ی دندون نیست تب دندون دکتر میگه نهایت تا ۳۸ میره بالاتر نمیره یه ویروسی اومده خودش رو با تب نشون میده
پسر منم درگیرش بود سه روز
خیلی بده
ببر دکتر حتما
اگر کنترل شده منتظر علائم بعدیش باش ببین چطوری میشه
ببر دکتر. ویروس خیلی زیاد شده
احتمالا دندونه پسر منم ۳ روز تب کرد بعد دیدم دندونش از لثه زده بیرون
نگاه کن ببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.