خانما شماهم تو بارداری معده درد شدین؟
طبیعیه؟

۶ پاسخ

بله بله از اول بارداری دارم فقط کم و زیاد میشه

اره عزیزم.من شب تاصبح نمبخوابیدم از درد و ترش کردن معده،دکترم قرص پنتوپرازول ۲۰داد نیم ساعت قبل شام میندازم.خدا خیرش بده دیگه هیچ مشکلی ندارم

اره طبیعیه

باید کنترلش کنی دکتر بهم گفت غذا کم بخور توی ۵ وعده تا به معده فشار نیاد غذاهایی که معده رو تحریک میکنه نخور

وایی اره خیلی بده 🥲🥲

آره من از اول بارداریم معده درد دارم تا الانم ادامه داره

سوال های مرتبط

مامان نیکان🥰 مامان نیکان🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری