امروز پیش به سوی واکسن دوماهگی ✌🏻😁

۸ پاسخ

من فردا باید برممم🥺😭😭

ای وای ماهم فردا داریم دارم دیوونه میشم

ترس نداره

خدا رو شکر ما از این مرحله عبور کردیم😅

وای خدا جانا هم الان باید ببرم

پاراکید سر تایمش بموقع بده
هربار دیدی داره تب میکنه و داغه پاشورش کن تبش میاد پایین
با تب سنج تبشو چک کن

ما هم واکسن ۴ماهگی داریم امروز😁❤️
الهی که عالی بگذره براشون و حالشون خوب باشه بعدش🥹

پسر منم داره خیلی مسترسم

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷🌸 مامان نورا🩷🌸 ۴ ماهگی