۸ پاسخ

قلبِ خاله شِ ❤️💋

برای دخترم دو تا خوراکی یدونه تزریقی
یکی از خوراکی هاشم تازه امروز رفتیم موجود داشتن😑✌🏻

ما دوتایی زدیم. یه سریا دوتارو تو یه سرنگ تزریق میکنن خب

پونوموکوک جدیده ۱۰ ظرفتیه که تزریقیه اضافه شده و روتاویروس هم خوراکی

۶ ماهگی همون مدل ۲ و ۴ ماهگیه دیگه
۲ تاست

برای پسرمن ۲تابود

یه دونه بود برا دختر من. جدیدا ادغام میکنن دوتارو میشه یه واکسن

ببین مدل قدیمی واکسن دوتاست اما جدید اومدن دوتا رو ادغام کردن کردنش ۱ دونه

سوال های مرتبط