ویار هر کسی فرق همه مثل هم نیستن
من همیشه عاشق شیرینی ام اما از اول بارداریم همش دلم ترشی و خیارشور میخواد انتی بهم احتمال دختر داد
ربطی به ویار اینا نداره
یه تعیین جنسیت گذاشتم تو تاپیکم انجامش بده
من بارداری اولم پسر شد
من در حالت عادی شیرینی دوست دارم ولی توی بارداریم شدیدا ویاری چیزای ترشو داشتم وبچم پسر شد،به نظرم اگه مزاج تغییر کنه پسر میشه اگه نکنه دختر البته نظر خودمه فقط☺️
همکار من به شیرینی حساسه و ترشی دوست داره بچشم دختر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.