منم 🤭🤭🤭
من هم بهداشت میرم، هم دکتر. فقط آزمایش و سونو های لازم رو که باید برام بنویسن و یا باید نشون بدم بهشون میرم . خدا رو شکر تا الان مشکلی نبوده.
منم تا زایمانم تحت نظر بهداشت بودم
خب زیر نظر دکتر نیسین برای زایمان چیکار میکنین؟ کجا میرین کی نامه ختم بارداری میده بهتون
من تحت نظربهداشتم چون شرایط دکتررفتن ندارن با این وضعیت اقتصاد
خواهر شوهرم همین جوری بود
منم فقط میرم بهداشت
من دکتر ندارم فقط بهداشت میرم
من تحت نظر بهداشتم تاالان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.