۶ پاسخ

من براش کارتون گذاشتم گرفتم جلو صورتش محو اون شد نفهمید اصن

اخ اون ک واسه پسرمو زد یکی از پاهاش بد امپول زد شب اول فقط گریه میکرد پاش ک تکون میداد همش بغلمون بود ولی تب نکرد

آخی عزیزم انشالله که خوب میگذره براش

نگران نباش عزیزم

خیالت راحت عزیزم دردشدن همون لحظه ست فقط تبش بالا ممکنه بره ؛ پسره من خیلی تب کرد شیاف استامینوفن براش گذاشتم و یه سره پاشویه کردم

دختر منم امروز واکسن داره خیلی دلشوره دارم🥲
ایشالله راحت باشه براش

سوال های مرتبط