۲ پاسخ

پسر من ۴ ماهگی درآورد
یادمه دوروز اسهال شدید گرفت بعد دندونش نیش زد

مامان های عزیز اگه هزینه ی آتلیه حضوری رو ندارین من آتلیه آنلاین دارم دقیقا با همون کیفیت با تم انتخابی شما عکساتون رو آتلیه ای میکنم نوزادی بارداری کودک مناسبتی دندونی ماه‌گرد تولد و... میتونید توی روبیکا برا نمونه کار و قیمت پیام بدید09043693316

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان مامان کنجد مامان ۷ ماهگی