دخترم دنیا اومدنی وزنش ۲۹۰۰بود ۴ماهگی ۶۲۰۰ خوبه؟

۲ پاسخ

اره خوبه پسر من چهار ماهگی ۵۸۰۰ بود

تولد ۱۹۰۰ ، ۴ ماهگی ۶۲۰۰
میشد که بیشتر بشه ولی خب بازم طبق نموادرش خوبه

سوال های مرتبط