بچه من هنوز تو شکممه گهواره زده ۱روزگی😑

۷ پاسخ

حتما طبق پریود تنظیم کردی
تاریخ ان تی کیه ؟؟؟

ای بابا چرا زایمان نکردی پ که گهواره زاییید

شاید 40هفته تموم شده

گهواره اعلام کرده این مسیر به پایان رسیده ولی بچه نمیخواد بیاد😁

انشاالله به زودی زایمان می‌کنی بسلامتی عزیزم 😍

😁😁گهواره خودش زاییده

دستی درستش کن 😂

سوال های مرتبط

مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری