۸ پاسخ

من همین یه دونم فقط به خانواده خودم گفتم به خانواده همسرمم بعد از ۴ ماهگی

ان شاالله عزیزم که دو قلو باردارمیشی .من خانواده هامون فهمیدن بهشون گفتیم حداقل بین خودمون بمونه اطرافیان نفهمن

من هنوز نگفتم دوقلوهستن😬

من تا الان همه میدونن باردارم ولی جز همسرم مامانم هیچکس نمیدونه دوقلوعه
به نظرم آخراش بگو😁

من خبر بارداریم 12 هفته به بعد میدم اما شاید 2 قلو بودنش بزارم تو تعیین جنسیت بگم.

من معلوم 12هفته ب بعد میگم حتی اگر بچه دهمم باشه

ان شالله عزیزم

درخواست دادم قبول میکنی
منم ای وی اف میکنم و دوس دارم دوقلو بشه😍😁

سوال های مرتبط