من همین یه دونم فقط به خانواده خودم گفتم به خانواده همسرمم بعد از ۴ ماهگی
ان شاالله عزیزم که دو قلو باردارمیشی .من خانواده هامون فهمیدن بهشون گفتیم حداقل بین خودمون بمونه اطرافیان نفهمن
من هنوز نگفتم دوقلوهستن😬
من تا الان همه میدونن باردارم ولی جز همسرم مامانم هیچکس نمیدونه دوقلوعه
به نظرم آخراش بگو😁
من خبر بارداریم 12 هفته به بعد میدم اما شاید 2 قلو بودنش بزارم تو تعیین جنسیت بگم.
من معلوم 12هفته ب بعد میگم حتی اگر بچه دهمم باشه
ان شالله عزیزم
درخواست دادم قبول میکنی
منم ای وی اف میکنم و دوس دارم دوقلو بشه😍😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.