عزیزم مگه با گفتن شما هس گلم دکتر خودشم ب قطع یقین نمیگه چند تا فقط هر نی سه تا فریز میشه و موقع ذوب احتمال داره سه تا سالم بمونه احتمال داره دوتا احتمال داره مثل برا من یدونه که همونو انتقال بدن
سلام عزیز دلم بسلامتی شما انتقال دادی؟
به حرف دکتر خودت گوش کن اکثرا دو یا سه تا میزارن انشاالله که خیره برات
من میخام اینسری سه تا بزارم یا دوتاش بگیره یا حداقل یکی بگیره
خواهر من سه تا جنین گذاشت و دو قلو شد
چون سابقه سقط داشت و بیماری لوپوس داشت دکتر بهش گفت ریسکه باید یکیو از بین ببری
اما خواهرم این کارو نکرد رفت پیش پریتانولوژیست و جفتشون رو نگه داشت
الان بچه هاش دو سه ساله ان خداروشکر
عزیزم روز انتقال با مشورت دکتر خودت و جنین شناس تصمیم میگیرن ؛ معمولا ۲/۳ تا میذارن
یه نی ذوب میکنن
معمولا واسه انتقال دوتا و سه تا میزارن شاید یکیش بگیره شاید دوتاش شاید سه تا شایدم هیچی ولی معمولا سه تامیزارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.