۳ پاسخ

خوب بزار بشینه مال من دو ماه انقدر گریه میکنه میشونم روی پام ساکته فقط هم با نشستن ساکت میشه بغل هم میکنم گریه مکنه

خب بزار بشینه رو پای خودت 😐

مامانای گل من به تیم حرفه ای آتلیه آنلاین دارم عکساتونو آتلیه ای میکنیم طبیعی با انواع دکور و تم بارداری نوزادی خانوادگی و.... توی روبیکا پیام بدید برا قیمت و نمونه کار09043693316. قیمت مناسب بهاره✅✅

سوال های مرتبط

مامان دخملم🌛ماهلین🎀 مامان دخملم🌛ماهلین🎀 ۱ سالگی