خانوما شما بعد زایمان مولتی ویتامینم میخورید یا فقط قرص آهن رو؟

۴ پاسخ

به منیش کوتیان دبی هردوکیان بخوی

هنوز هیچکدوم رو نخوردم🥺

من اهن کلسیم منیزیوم ویتامین دی .امگا هم میخورم

من مولتی ویتامین اهن ویتامین d3
کلسیم هم میخورم

سوال های مرتبط