۴ پاسخ

یکی میگه نبضه یکی میگه نفخه ، هرچی که هست حس خوبیه ، درسته تازه خیلی کوچولوعه ولی آدم حس میکنه نی نی داره تکون میخوره و حس خوبیه ✨💜

منم چن روز پیش همچین حسی داشتم حالا نفخ یا بچه قشنگه
کلا هیجان داره الهی بسلامتی بغل بگیریش

بچه تو این هفته ها تو شکم شناوره امکان هم داره بعضی مادرا حسش کنن به نظر من که اون تکون کوچولو رو ادم بهتر تشخیص میده از بقیه تکون ها ونفق من چند روز پیش رفتم سنو گفت بچه تکون نمیخوره دمر ه برو بیرون ده دقیقه دیگه دوباره بیا خیلی ترسیدم وقتی نشسته بودم یهو یه تکون ریزی خورد دیگه خودم مطمئن شدم که بچم سالمه تکون خورده دیگه وقتی رفتم سنو قشنگ دیدم که داره تکون میخوره واسه همین میگم تکون بچس

منم دقیقا دیشب همینطوری بودم 😂
ذوق مرگ شدم

سوال های مرتبط