روزی ک زایمان کردین چه حسی داشتید؟ تو اتاق عمل

۴ پاسخ

من طبیعی بودم وقتی زایمان کردم و بچه بغلم دادن دردای که کشیدم یادم رفت
بازم بچه بیارم طبیعی میرم

زایمان طبیعی بودم. انگار تازه بدنیااومدم🥲سبکککک ...خداکنه اینم خوب زایمان کنم

بیهوش بودم. ولی وقتی هوش اومدم بچمو دیدم بهترین حس دنیا رو داشتم نمیتونم توصیفش کنم یه حس عجیبه

حس خوبی وقتی صدای گریه بچه خودتومیشنوی

سوال های مرتبط