من طبیعی بودم وقتی زایمان کردم و بچه بغلم دادن دردای که کشیدم یادم رفت
بازم بچه بیارم طبیعی میرم
زایمان طبیعی بودم. انگار تازه بدنیااومدم🥲سبکککک ...خداکنه اینم خوب زایمان کنم
بیهوش بودم. ولی وقتی هوش اومدم بچمو دیدم بهترین حس دنیا رو داشتم نمیتونم توصیفش کنم یه حس عجیبه
حس خوبی وقتی صدای گریه بچه خودتومیشنوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.