خانوما کسی بوده تا ۴۲هفته کامل نگهدارن زایمان نکنن

۱ پاسخ

نشد نداره ولی خیلی خطرناکه دیگه اون هفته، علاوه بر اینکه بچه ممکنه مدفوع کنه، چون جا نیست براش ممکنه بند ناف گیر کنه و خطرناکه

سوال های مرتبط