اگه شیر خودتو میدی ممکنه غذایی خورده باشی ک شیرت ترش شده باشه
اگه هم شیر خشک میدی ممکنه رفلاکس باشه یا هم اینکه زیاد شیر خورده
اگ شیر خودتو میدی ی چیزی خوردی بهش نمیسازه اگرم هر روز اینجوریه رفلاکسه
شیرخشک ای آر بده حتما بالا نمیاره
بعد از شیردهی هم ۲۰الی ۳۰دقیقه سرپا رو شونت نگهدار حتی اگه آروغ هم بزنه باز نگهدار.
سعی کن توی کریر بزاری بعدش که سرش شیب دار باشه و شیر برنگرده
نگران نباش دختر منم همینه همش بالا میاره اونم شدید . اینکارا رو انجام دادنی بالا نمیاره رعایت نکردنی شروع میشه باز
یا رفلاکس یا زیاد دادی
حتما به دکترش بگو...دختر منم همینطور بود داروشو عوض کرد
رفلاکس
سلام عزیزم، من بر اساس نوزاد خودم میگم، باید ببینید چی خوردین که رفلاکسشو تشدید کرده، مثلا میوه هایی که اسیدی هستن، یا مغزیجات و یا چیزی که حساس هستش بهش، ولی بازم با مشورت دکتر و بر اساس نیاز بچه خودتون دنبال راه حل باشید
رفلاکس لعنتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.