۹ پاسخ

شیرتو بدوش بعد بچه رو بذار زیر سینه ت همینجور که میک میزنه آروم آروم از بغل دهنش با قطره چکون شیرتو بریز تو دهنش. الان چون هنوز خیلی کوچولوعه فک و دهنش قدرت نداره. این کارو چند بار بکن. سختم هست.ولی کم کم قوی میشه فکش.سر سینتم نرم تر میشه. شیرتم خدایی نکرده کم نمیشه. شیر خشک و شیشه بش بدی چون خیلی راحته سینه تو کامل ول میکنه

جواب خودتو بخونیم یا پاهای خانوم خانومارو ببینیم و ذوق کنیم😋😍

ای جانم عزیزم خواستی عکسای دخترت رو با مناسب ترین قیمت آتلیه ای کنی با تم دلخواه در خدمتم. انواع تم دندونی نوزادی تولد بارداری و... روبیکا09043693316

برو مرکز بهداشت مشاور شیردهی قشنگ برات کدل گرفتن سینت رو نشون میده که وقتی سرش پهن باشه چیجور باید بدی بهش

اگه خیلی گشنه میمونه شیرتو یکم بدوش با سرنگ بده بهش

شیر خودت رو بدوش بریز تو شیشه شیر

رابط سینه بگیر با رابط ،سینه بهش سیر بده هم به مرور سر سینه خودت میاد بالا هم بچه اینجوری شیر خودتو میخوره

خب شیر خشک بخوره شیرخشکی میشه دیگ چ سوالیه

عزیزم پاهاش🥺

سوال های مرتبط