۴ پاسخ

بچه منم روز دوم دیگه سینه نگرفت
سرش عقب میکشید و جیغ میزد
آخر مجبور شدم با قطره چکون شیرخشک دادم. اول چند سی سی شیرخشک بده بعد که یکم سیر شد، سینه رو بذار دهنش بعدش از کنار سینه قطره چکون بذار دهنش و شیر بریز تو دهنش.

شیر داری
شاید شیر نداری

اصلا با قطره چکان نده،من این کار رو کردم،از فرداش سینمو میگرفت،ولی مک نمیزد،انگار فک میکرد بدون مک زدن میخواد بیاد

یا رفلاکس داره با برفک زده دختر منم اینجوری کرد تو خواب بهش شیر بده

سوال های مرتبط