خانم‌های باردار شمام از این قرص ها مصرف میکنین ؟؟

تصویر
۸ پاسخ

من از ۱۶هفته ویتامین دی و اسید فولیک حذف شد به جاش
مولتی ویتامین
قرص اهن
کلسیوم
و یک روز در میون امگا ۳ میخورم

من از هفته ۱۶ به بعد فولیک اسید قطع کردم و فقط ویتامین D و مولتی ویتامین و آهن میخورم

وایووو چقدر دارو کل قیمتشون چنده؟؟

من
پرگمام
کلسیم +D3
آهن
دکتر بهم داده

اسماشونم آینه
امگاس
پرگ مام
D3
فولیک اسید +ید
سوپر کل دی
ففول پرگننسی

من پرگمام
اون آبیه سوپرا کل
و قرص آهن میخورم

من مولتی ویتامین ویتامین د3 و اهن استفاده میکنم

من فقط ویتامین دی و اسید فولیک میخورم

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان ناردونه مامان ناردونه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ناردونه مامان ناردونه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد