من سی هفته که رفتم سونو سفالیک شده بود
حرکتاش تو پهلو هام هست تو معدم هست
پایین نافم هست اصلا همه جای شکممه 🥴😂نمی دونم چرا این شکلیه
من هردو تاش بود سفالیک فشار روی واژنته و حس میکنی ی چیزی میخاد بیاد بیرون و حرکاتش اطراف ناف هست
ولی بریچ معدت ب شدددت اذیته و همش مواد معدت میاد داخل گلوت و میسوزه
دختر من سفالیکه
حرکاتش بیشتر تو پهلو هام و بالای نافم حس میشه
دختر من سفالیکه ، حرکاتشو تو پهلو و بالای ناف حس میکنم
دختر من سفالیکه تو پهلوهام حسش میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.