اونایی ک بچه هاشون سفالیک وبریچ میشه بگید کجا حسش میکنید سر ایناشو؟؟؟

۵ پاسخ

من سی هفته که رفتم سونو سفالیک شده بود
حرکتاش تو پهلو هام هست تو معدم هست
پایین نافم هست اصلا همه جای شکممه 🥴😂نمی دونم چرا این شکلیه

من هردو تاش بود سفالیک فشار روی واژنته و حس میکنی ی چیزی میخاد بیاد بیرون و حرکاتش اطراف ناف هست
ولی بریچ معدت ب شدددت اذیته و همش مواد معدت میاد داخل گلوت و میسوزه

دختر من سفالیکه
حرکاتش بیشتر تو پهلو هام و بالای نافم حس میشه

دختر من سفالیکه ، حرکاتشو تو پهلو و بالای ناف حس میکنم

دختر من سفالیکه تو پهلوهام حسش میکنم

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری