دختر منم که شیر خودم رو میدم ی مدت همین بود روزی چند بار دفع داشت ولز کم کم یبوست هم نبود دکتر گفت طبیعی هست من دیگه محبور شدم محافظ کهنه خریدم از داروخونه تو پوشک میزاشتم هر وقت این مدلی پی پی میکرد میدم پوشک تمیزه هنوز ادرار نکرده فقط ی زره پی پی کرده محافظ رو برمیداشتم ی جدید میزاشتم
اره سوپرامیل اینطور میکنه من هم دادم اینطور شد چون یبوست میکنه اینطور میشه بچه
یبوست اینجوریه حتما سفته
سعی کن کدو حلوایی کدوخورشتی کره روغن زیتون تو غداش بریزی
نهایت در روز سه بار باید پی پی کنه در حدی که پوشکش کامل کثیف شه بذره یذره یعنی یبوست داره اذیتش میکنه دختر من اینجوری شد نمیدونشتم هموروییدش زد بیرون تازه بعد یکماه و نیم رفع شدش
یبوسته...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.