۴ پاسخ

من وقتی تفریح و بیرون میرم فقط حلیم میپزم

براش حلیم بپز

از همون غذای خودمون میدم

توپک سیب زمینی
فقط هم کره میزنم که بیرون یخچال هم خراب نشه

سوال های مرتبط

مامان فنچ نوک طلایی مامان فنچ نوک طلایی ۲ سالگی