خانماخربزه برای بچه ی یک ساله خوبه

۶ پاسخ

من زیر یکسال بود بهش میدادم مشکلی پیش نیومد خداروشکر

بالای یکسال همه چی میتونه بخوره

من میدم مشکلی پیش نیومده

تست حساست بگیر

پسر من عاشق خربزس فعلا که مشکلی پیش نیومده. یه قاچ میدم میره واسه خودش میخوره باز میاد یه تیکه دیگه میگیره

ن هرگز

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی