تو پروسه از جیش گرفتن پسرفت هم داریم!؟

۵ پاسخ

آره عزیز داریم
باید بزاری از ۲ونیم سالگی به بعد بگیری

اووووو آره بابا

اره بعد ۱هفته پسرفت داشت فقط۲روز

گاهی اره اگه داد هوار کنی بتروسنی

نه تند تند ببر

سوال های مرتبط