کسی هس سوپرامیل بده؟سوال دارم

۵ پاسخ

من از بدو تولد میدم

من میدم از ۶ ماهگی به بعد

من میدم

من از ۶ ماهکی تا الان که یکسال شده سوپرامیل میدم

اره دختر من میخوره ولی درست میکنم میریزم دور😁🤣🤣🤣 کلا هر وعده ۶۰ یا نهایت ۹۰ سیسی میخوره منم اضافیشو میریزم دور هربار زیاد درست میکنم میگم شاید بخوره

سوال های مرتبط

مامان بچه هاا مامان بچه هاا ۱۰ ماهگی