خیلی دیر میگذره بعد یکسال تازه 8هفته شدم😭😭😭

۷ پاسخ

تازه روزای دیر گذرش نرسیدی اون برا ماه اخره که یک روز اندازه یک سااااله😫🥴😂

برا منم دیر میگذره فک میکردم فقد منم اینجوری ام😂😂😂ولی سه ماه اول تموم شه ۳ ماه دوم راحت و سریع میگذره🥹❤️انشالله به سلامتی بگذرونیم این دوره رو❤️🤲🏻

واقعا دیر میگذره🥲

من ب زوررر دارم خودمو میرسونم به انتی😂😂نمیگذره ک اصلن

واقعاااا خیلی روزا دیر میگذره من خیلی کلافم ماه دوم که یه سال کشید تا تموم کنم 🤦🏻‍♀️

از مسیر لذت ببر

من بعد دو سال تازه ۱۳ هفته رو تموم کردم 😂😂

سوال های مرتبط

مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
الهه ناز الهه ناز قصد بارداری
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری