۴ پاسخ

بهش میگن آوا

اره بعضی موقعا میگه ولی یه صداس فقط مخصوصا وقتی یه فین گیر کرده تو بینیش😬😂

پسر منم انگار میگه ماما حس خوبیه 😍

ن فکر نکنم

سوال های مرتبط