صفر نگیر بنظرم..
نهایتا یه ست سایز صفر
یه ست سایز ۱
من که صفر زیاد گرفتم یعنی سه چهار دست یه پنج تا هم شلوار چون نی نی به نظرم ریز میشه
من صفر نگرفتم اصلا ،،خیلی کوچکن
۱ گرفتم دو تا
بقیه رو ۳ تا ۶ ماه گرفتم
عزیزم از هرسایز سه دست بگیر
ک کثیف شد داشته باشی برای تعویض
سایز ۱از یک ماهگی ب کار میاد بیشتر
بازم بستگی ب جثه بچه دارع
سایز صفرو بزار هفته ۳۷ هفته که آخرین سونو هارو داده باشی من گرفتم ۳۶ هفته ک سونو آخرین بود و وزنشو زد ۲۸۶۰ گرم دکترم گفت تا ۳۸ هفته پر کنی ۳۳۰۰ تا ۳۴۰۰ شده و سایز صفر اصلا اندازش نی سایز یک اندازش میشه
یه دست بیمارستانی بگیر تا ۴۰ًروزگی اندازه شه ، دو دست یک دو دست دو کافیه بذار به دنیا بیاد ببین توپولیه یا نه
منم صفر گرفتم فقط
همه میگن تا دو الی سه ماهه میره،بعدش دیگه میزم سایزای بزرگتر میگیرم
صفر دوتا دونه بخر بقیشو یک بگیر
بستگی به وزنش داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.