برای سونوهات مخصوصا غربالگری هات دنبال جایی باش که تشخیصش بالا باشه ، هزینه رو حتی شده قرض کن جور کن.سلامتی بچه ات از هیچی مهمتر نیس.
عبدالمطلب هست اما خب معتبر نیست بنظرم
برو شماعی درسته قیمتش بالاست اما واقعا عالیه
برو اورعی زارع هم خیلی دقت میکنه هم وقت میزاره
برو دکتر شماعی عزیزم به نظرم چون سونو nt و سونو بعدیت که میشه ۱۸ هفته انومالی مهمن
اورعی زارع
فرخنده حنفی
نگا اگر برای غربالگری هست بتونی یه جوری جور کنی پول بری جای معتبر با تشخیص بالا خیلی خوبه ولی اگرم نتونستی اونجوری ک من میدونم اگر اشتباه نکنم دکتر مژده شمسی خیلی خوب میگیره و خیلی خوب هم راه میاد بهش بگی ندارم و اینا
برو پیشش تشخیصش هم عالیه یکی از سونوگرافی های خوب مشهده
بیمارستان امام حسین برو یا درمانگاهی هم مناسب هم دقیق
من انتی وچندتاسونودیگم رورفتم درمانگاه امام حسین فلکه ضد دکتر احسان خوشبخت خیلی دکترخوبی ودقیقی بود حتی احتمال دختر دادودرست بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.