۵ پاسخ

دختر منم همین بود
تو بغلت نشسته بگیرش تا بزرگ تر بشه و بتونه با بالش کمکی بشینه
یا حالت تامی تایم بزار و اسباب بازی کتاب بزار جلوش سرگرم بشه بازی کنه

آره نشسته رو بیشتر دوست داره

اره وقتی حالت نشسته یاسرپامیگیرم اروم تره

ارههه
همش مخاد راه ببرمش

اره طوری نیس توبغلت نشستنی بگیرش

سوال های مرتبط