۵ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه

خواهر زاده منم چند بار دیدم چیزی نیس خودش خوب میشه

من باشم میبرم دکتر

منم بود بردم دکتر گفت هیچی نیس

برای دخترا من شنیدم ممکنه اتفاق بیفته و طبیعیه

سوال های مرتبط