از صبح حالت تهوع دارم تواین ماه خیلی میترسم یعتی ویروس گرفتم

۵ پاسخ

عزیزم انتقال چندم مثبت شدی

عزیزم تو هیستروسکوپی کردی دکتر گفت التهاب و عفونت رحم داری چیکار کردی خوب شد؟

منم دوسه روزی میشه گرفتم

ن گلم حالا تهوع میادومیره طبیعیه من تاماه۵داشتم

منم همینم نمی‌دونم چرا

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد