شیر خودت رو میدی یا شیرخشک ؟ اگر شیر خودت رو میدی بهم ریختگی طبیعی هست وگرنه هم پیشه متخصص زنان یا یه مرکز مامایی پیگیری کن شاید کیست یا تنبلی تخمدان گرفته باشی که نیاز به درمان داره
بعداز زایمان بهم ریختگی هرمون هم هست ممکن زود یادیربشه طببعی تاکم کم به روال قبل بارداری برگرده وقت داشتی حتمن برو دکترسونوبرات بنویسه حتمن گرمیجات دمنوش بخور
حتما ی دکتر برو برات سونو مینویسه ی چک کن خیالت راحت میشه
منظورش تنبلی تخمدان یا کیست داری ک باعث میشه بهم ریختگی پریودی داشته باشی
تبلی داری شاید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.