خانوما دخترم چرا پاهاش کجه؟ بچه های شما اینطورین

تصویر
۱۶ پاسخ

قنداق محکم پا🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️باورم نمیشه یه سری هنوز این کار رو میکنن هیچ به بقیه هم میگن ، چحوری توی ۱۰۰ سال پیش موندن

همه بچه ها همینن بخاطر استخون نرم و جای تنگ شکم مادر طبیعی هستش و خودش درست میشه بچه باید بزرگ بشه اصلا قبل از ۲ سال نمیگن بچه پاهاش چه مدلی داره ، نیازی هم به کارهای قدیمی و اشتباهی مثل قنداق و بستن پا نیست 🤦🏼‍♀️ از این کارهای داغون نکنی ها گناه داره بچه

من دخترمم بود قنداق نکردم بزرگ شد خوب شد پسرمم هست قنداق نمیکنم اصلا دکترا نمیرارن خوب شه

اصلا قنداق نکنی ها
دکتر بهم گفت
طبیعه بزرگ بشن خوب میشن

قنداق کردن خیلی خوبه اما زیاد پاهاشو محکم نبند خدایی نکرده لگنش آسیب میبینه

اره روزای اول طبیعیه به مرور سفت میشه درست میشه

عزیزم من فیلم دیدم اینستا دکتر گفت بچه ها طبیعیه که پاشون اینجور میکنن

اگر قنداق میکنین پاهاشون رو نکشین کنار هم صاف نکنید که باعث دررفتگی لگن میشه

قنداق چسبي بگير اونا خيلي راحته بچه هم اذيت نميشه

مال منم همینه قنداق نکن گرمع

طبیعیه عزیزم پاهاشو کنار هم بزار قنداق کن

چون خیلی کوچولوعه 🥹🥹🥹اون فقط استخونه گوشت بیاد درس میشه گناه داره قنداق نکن گرمه

اره عزیزم طبیعیه
خودش خوب میشه بزرگتر بشن

درست میشه نگران نباش

خب عزیزم چرا با پارچه قنداق نمیکنی محکم که بدن بچه فرم‌بگیره مال من کوردم ازوقتی بچه میارن خونه تا چهل روز فقط میبندن قنداق میکنن

بچه منم اینجوریه چون لاغرن

اره طبیعیه باید قنداق کنی

سوال های مرتبط