واسه معاینه تحریکی زود نبود؟ علت خاصی داشت زود معاینه تحریکی انجام داد برات؟
۳۶ هفته زود نیس برای معاینه؟
همش من میترسم زود باشه🤦♀️
منم امروز برای دومین بار معاینه تحریکی شدم از قبل هم یک سانت باز بودم ولی هیچ تاثیری نداشت بستگی به بدنت داره شاید دردت بگیره شایدم نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.