۹ پاسخ

مبارکت باشه...همه نزدیگ زایمانن..من تازه اول راهم‌۱۰ هفتم

بسلامتی زایمان کنی. من نامه بهم دادن برا فردا که برم با آمپول فشار زایمان کنم🥴🥴 ولی خودم موندم برم یا بذارم دردام شروع بشن

مال منم نزدیکه دیگه😊

منم سومیه خدا به دادم برسه

انشاالله به سلامتی همتون راحت زایمان کنید شما که اینو گفتید خودمو یه لحظه اونجا یعنی اینکه یک هفتم بمونه به زایمان واقعا استرس گرفتم

به سلامتی و بخیر عزیزم😍از من ۱۷ روز مونده ۴۰ هفته ام کامل شه، چون طبیعیم ممکنه یه روزی تو این ۱۷ روز دنیا بیاد😅

انشاالله بسلامتی😍منم ۱۷ روز دیگه نینیم تو بغلمه😍

انشاءالله به سلامتی باشه منم ۳ هفته دیگه انشاءالله ولی هنوز نامه نگرفتم

وای من پس فردا وقت دارم استرس گرفتم

سوال های مرتبط